Travel

Jag har kommit in i ett snurr, där jobbet styr & jag nästan glömt bort hur det är att knappra på tangentbordet.
Okej, kanske inte hel sanning men hela jag är chockad över att det är skärtorsdag inom två dagar & påskägg&pynt redan finns på plats, jag kan inte annat än gilla att ett viss lugn sköljer över mig - det är dags för tid för varandra!

En ledig dag i helgen & den var till för att fyllas! Finbesök av Viktoria där vi gjorde vårt yttersta för att avnjuta de få snöfläckar som finns kvar, det är dagar då man kan få fräknar av solen samtidigt som man har tillåtelse att dricka oboy med massor av marshmallows i & grilla lite äpplen över elden - bara för att, det är sådant som är topp tio!







Kommentarer
A

Waynes kan slänga sig i väggen med sina fjuttiga marshmallows. Era är ju elefanter i jämförelse. Sweet.

2011-05-04 @ 02:50:42
URL: http://norrlander.blogg.se/
V

mys mys mys!

vad jag saknar dig mitt hjärta, puss!

2011-05-09 @ 06:39:48
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0