Crash and Burn

Jag är gravallvarlig när jag säger att jag har varit på en av de bästa inflyttningsfesterna i mitt liv ( och inte bara därför att vinsten i fiskedammen var jägermeister & vodka, det borde alltid vara första stoppet på en fest, haha!) utan därför att käraste Anna & Robert hade styrt upp en bra finfin kväll som blandades tillsammans med skämtsamma & härliga människor!


Nu har jag förvisso bara kort på mig själv av kvällen där mitt feta bebisleende avslöjar vad 125 % av kvällen bestod av var - lycka ut i fingerspetsarna! Tjusigaste värdinnan bjöd på fläderblomsdrinkar & visade det charmigaste en människa kan lyckas få fram ur en lägenhet i kåddis, tack för en toppen kväll! ( och ja, tack för att jag fick fortsätta vara er inneboende som enbart käkar upp ert frukostfika & snarkar mitt i natten (;

















Kommentarer
Anna

Ahw, det var fint att ha dig där honey! Du måste förresten skicka bilden på emma och jessica när de battlar och håller upp knytnävarna, haha!

2011-02-01 @ 11:15:18
URL: http://norrlander.blogg.se/
J

Men så var det ja, jag är inte en glänsare på msn som vi märkte igår - något annat bra förslag där jag kan skicka härligheten ? hotmatil? haha klart du ska ha dom! puss

2011-02-01 @ 19:41:27
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0