High and Low

Förra året bestämde jag mig för att testa något nytt i mitt liv, inte som ett nyårslöfte men ändå ett starkt löfte till mig själv som skulle bli av under år 2011 - jag ska resa! Jag har planerat en resa sedan förra året, där backpacking står på schemat eftersom att jag då ( förhoppningsvis ) kan upptäcka länderna på bästa möjliga sätt, i min takt & och i den tidsmån som jag själv vill.

Och nu mina kära vänner - BLIR DET AV!! På fredag kommer jag lämna skeppet & kalla Sverige för tre veckor i Thailand tillsammans med min bästa Viktora Forsén! Vi kommer öluffa på de öar som vi finner mest intressanta & även leva ett backpacking liv så långt vi kan. Vi har planerat resan under ett par månader & ändrat våra resplaner minst tio gånger, haha men som en första resa bestämde vi oss för Thailand som både har billigt boende och mat ( hoppas jag, kanske kommer hem som en pank lus med magproblem men isåfall, let it be! )

Jag tror att det är ett skämt, det händer inte mig - ska jag verkligen åka - OM TRE DAGAR?!
Det stämmer, jag håller hårt i hatten & hoppas på bästa möjliga tänkbara brunhet och ett tillfälle att upptäcka äventyr och nya platser tillsammans med finaste Viktoria.

När jag kommer hem hoppas jag på en redig utgång med finfolket & påskväder som steker ihjäl oss, haha!





Kommentarer
Anna

Åh, jag hoppas ni får helt fantastiskt trevligt nu! Det förtjänar ni. Kram och lycka till

2011-02-01 @ 11:20:49
URL: http://norrlander.blogg.se/
J

Tack min älskade!

Du kommer alltid att finnas i mina tankar när jag badar, raggar på lammkötte eller dyker i havet! Mina syner är dina syner! puss.

2011-02-01 @ 19:40:39
URL: http://oxx.blogg.se/
Johanna

Du kommer bli så jävla brun din fuskunge! Puss! Ha kul för mig med nu ;)

2011-02-02 @ 01:18:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0