Hold it

Jag försöker packa de sista sakerna i ryggsäcken & förbereda det slutliga inför resan, och snart- snart tänker jag bestämma mig för att vara klar! Generellt så packar nog alla med sig saker i överflöd som egentligen bara tar upp mycket plats och eftersom det är precis den biten jag försöker undvika så ska det passa mig till fullo när jag bestämmer mig för att packa ned det, det är ju trots allt något jag själv kommer springa omkring och släpa på. Dessutom, tror jag att 75 % är läkemedel av olika slag, summorna som vi har spenderat på apoteket är skrämmande hög så jag tror jag klarar mig rätt bra på  diarrétabletter & solskydd i tre år framöver (;



Dessutom, av de få timmarna ( va?! gud, lite pirr i kroppen minsann ) som är kvar innan resan bär av försöker jag träffa alla fina vänner jag kan & igår var en middagsdejt på hotellet med Emelie inbokad, vi rullade med största sannorlighet ut från dörrarna efter middagen och vi förtjänar minsann varenda rullning haha, tack för allt finprat! <3








Kommentarer
Carolina

Åh, tack så himla mycket för din fina kommentar på min blogg! Blev jätteglad! Det var roligt att träffa dig i helgen - hoppas på fler gånger! Hoppas allt är bra med dig, kramar / C

2011-02-01 @ 21:04:11
URL: http://carpia.blogg.se/
sandra

Har dom gjort om på hotellet?! alldeles för länge jag var hemma nu känner jag och alldeles för läääänge sen jag fick kippa efter andan med dig :) pusss

2011-02-02 @ 09:41:50
URL: http://sandrahedlund.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0