Inspiring

Sista stuvningen inför resdagen och ett antal tabletter mot magen är tagna, allt för säkerhetens skull! Jag som är skeptisk mot medeciner och tar inte alvedon bara för att uppskattar dessa magsnälla tabletter, som i stora drag innehåller bakterier som är bra för mage, som i Proviva ungefär, och det tar jag gladerligen i hopp om att jag slipper råka ut för något på planet, känns inte som en vacker del i resan, haha!

Lite avslutningsfika idag med vänner på Stenmans, känns fint att se de innan jag åker. Ja, jag ska inte vara borta i tre generationer kanske men man missar mycket surr på tre veckor, det är ett som är säkert (;
Hittade bilder från en av våra föreställningar och jag kan inte annat än njuta & framförallt sakna, det var fina tider! Puss.










Kommentarer
sandra

Bra tanke det där med tabletterna haha. puuuus!

2011-02-02 @ 21:53:05
Johanna

Åh:D fan vad du ska fresta med dans och gamla goda minnen hela tiden! Love it! Ha så kul i Thailand nu! Puss puss

2011-02-02 @ 22:33:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0