Pretty please





Det går som framåt, jag vill hinna med det mesta & gärna lite utöver det vanliga.
En mellanlandning hemma hos familjen, fikastund med en vän & där trycks även det fullspäckade jobbet in, tills nu.
Imorgon kastar jag in handukken efter tio dagar i rad & styr stegen mot en helg, en människomöte i Östersund som blir år 2011:s Storsjöyra - jag längtar så jag knappt kan sitta still!

Jag hoppas att jag får skåla & dansa loss med många av er, och alla fina människor i helgen - annars får
tänka på mig & alla burgare jag ska trycka i mig & all den  musik jag ska fylla mitt sinne med!


( Mysbild från vildmarkens hjärta, tillsammans med mitt hjärta ! )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0