Bolt on

Jag stannar upp.

Stunden efter att klockan ringer ut för att en chockerande tidig arbetsdag går mot sitt slut, görs ett par ärenden ( ja, jag pratar färdkost, ett måste! ) och sedan startar bilresan ned mot min släkt i Sundsvall.
Det är behagligt med bilresor, det känns som en minisemester varenda gång fötterna trampar mot pedalerna & vägen tar mig mot platser längre ned i Sverige.

Det finns ett lugn som lägger sig, det är bekvämt  -  det måste vara tryggheten&kärleken från mina nära.
Note to self, måste få mer koll på dessa högtider vi har runt omkring oss - överraskande ledighet mitt i veckan- vem klagar liksom?



Kommentarer
Brallan

Nu har partypinglorna anlänt. Vi har börjat med vinet.I dag gäller det att slösa så mycket pengar som möjligt i affärerna. Eftermiddagen blir det mousserande och jordgubbar som vi fick av töserna.

2011-06-02 @ 10:04:25
Brallan

Nu har partypinglorna anlänt. Vi har börjat med vinet.I dag gäller det att slösa så mycket pengar som möjligt i affärerna. Eftermiddagen blir det mousserande och jordgubbar som vi fick av töserna.

2011-06-02 @ 10:05:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0