The Captain

Det tog emot men med lite övertalning & kloka tankar satte jag handen i sidan & uttalade orden att stanna kvar i Sundsvall några dagar extra istället för att viga in sommaren med årets första dansgala.
Jag skålade istället in sommaren med mousserande vin, jordgubbar & havet vid kusten i Sundsvall tillsammans med släkten - inte så pjåkigt det minsann!

Sol i sinne kan jag verkligen säga efter vår lilla semester till Medelpad, ( åhja, solen lös igenom från Birstataket emellanåt i alla fall, haha ) men sommarkvällarna var fantastiska! Jag landade & har njutit av ledigheten i fulla drag, och gjorde kärt återseende på massvis med fantastiska vänner innanför samhällets fik under dagen - jag är lyckligt lottad som har sådana fina vänner!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0