Breaking up with god

Det finns två möjliga alternativ över min besatthet över snö.

Antingen har jag varit borta i solen alldeles för länge och fått solsting utan att jag uppmärksammat det & eller så har jag helt enkelt blivit snögalen!
Jag har jag en stark vilja över att göra allt i snön så mycket jag kan innan den kommer att rinna undan & jag kommer stå med fötterna på marken iförd ballerinaskor & värme mot kinden - ja, inte för att det är fyskam det heller! Fast nej, jag kan inte säga farväl till snön riktigt än - jag ska bara, hoppa, leka,köra, & framförallt äta lite till i snön - mer klämmackor åt folket i en snödriva so to speak!

Därför lurade jag med mig familjen på en dag till Ransarn där vi fiskade & fikade för fullt i finheten. Dock blåste det upp och på tio minuter var allting runtomkring oss vitt, lite läskigt att allting kan ändras på så kort stund i fjällvärlden. Trots allt hittade vi tillbaka när det klarnade upp, haha, så vi var inte helt strandsatta direkt - en avkopplande & fin dag helt enkelt - någon som vill ge mig en stuga i fjället? haha













Kommentarer
A

Men, storfiskarn!

2011-03-15 @ 08:41:13
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0