Buffalo blues

De som känner mig vet att jag är sjukt besatt och galen av frukt, jag skulle kunna äta frukt till varenda mål i min vardag & fortfarande önska att jag kunde klämma i mig en apelsin eller två i sömnen. Därför njöt jag av varenda dag då mina smaklökar fick sig en rejäl omgång i Thailand när det var fruktstund ( vilket var varje timme, tredje, fjärde...yeah, ni förstår ) -vilka otroliga smaker det fanns! Jag har blivit så kräsen när ananasen, vindruvorna & mangon inte smakar lika gudomligt här hemma som i den stekheta värmen där jag var överlycklig då vi kunde börja morgonen med en fräsch ananas eller prickiga galna frukter!

Nej det ska gudarna veta, ren & skär kärlek till det fantastiska frukthavet  som finns utomlands!








Kommentarer
soffan

Hej Jennifer!

Vad kul att höra. Ibland halkar jag ifrån själva "jobbdelen", så har du några frågor är du varmt välkommen att fråga så får jag lite inspiration till vad jag ska skriva om:)

2011-03-16 @ 21:04:07
URL: http://norran.se/bloggar/reseledaren
Johänna

MEN SNYGG DU ÄR! :D

2011-03-18 @ 23:32:26
Anna

SNUTTE! Alltså, nu är det dags att lägga upp alla bilder på en gång! Jag dör av nyfikenhet. Och det är bara du som kan vara sådär tokhet med en ananaspinne i fejan. Puss

2011-03-21 @ 22:45:00
URL: http://norrlander.blogg.se/
J

PUSS!

Du är liksom för bra för att vara sann, tack Johanna!

2011-03-31 @ 19:31:01
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0