Lay

Ni vet när orden inte räcker till?
Eller, att jag tänker på er egentligen- ni kommer inte ha en chans att orka läsa igenom de fantastiska saker helgen har inneburit om jag fick välja - trust me, ni skulle brumma över till mitt hem och sparka mig i skrevet för att jag har skrivit på tok för mycket! Eller så kanske skulle blogg.se ringa upp mig & förklara problemet med att publicera min mils långa text! Ni förstår? (;

Jag kan helt enkelt avrunda lite kort & gott med att lite fina vinkvällar, shoppingturer  - spel i gryningen och matlagningskvällar där kanske en litet restaurangbesök även fick plats. DÄR har vi en summering av min vistelse - kisses and hugs liksom - eller kanske ett och annat glädjerus när texten i skrivande stund får plats i inlägget istället?Låt gå för ordet glädje helt enkelt.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0