Love your style

Jag kommer aldrig sluta förundras över kärleken till människor. Jag är en person som visar på så många olika sätt när jag gillar människor i mitt liv, dels med ord men framförallt med kroppspråk. Även fast vi känner varann utan & innan visste vi innan biljetten var bokad, inköpen var gjorda & vi satt i flygstolarna påväg mot vårt mål att det kommer vara annorlunda, vad som helst kan ske under under en sådan lång resa tillsammans där vi är vid varandras sida dag som natt  - vi visste spelreglerna som vi gemensamt satt upp & körde sedan all in med spelbrickorna  - vilket gick som en dans på rosor & vilket även resulterade i den bästa resan i mitt liv!

Jag ångrar inte en sekund att jag har haft dig vid min sida, du är underbar. Det har varit otroligt att få dela äventyren, skratten, upptäckterna & människorna tillsammans med dig - du gjorde min resa till dessa guldklimpar som har visats dag ut & dag in. Det högg i hjärtat när vi lämnade varann vid flygplatsen, efter tre intensiva veckor tillsammans, du var min sekund,minut & det kallades inte längre min vardag - utan vår gemensamma vardag & våra planer! Du gjorde min resan hel, tack för att du är en sådan otroligt vacker & stark människa, love!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0