Redhead

Pjoffh!

Ungefär med de orden skulle jag fylla en pratbubbla i en serietidning & min förklaring på helgens fart! Jag jobbade dubbelpass i fredags & körde sedan på snötäckta vägar till Dorotea vid småtimmarna och landade för ett snabbt intag av kladdkaka för att sedan stupa i säng tillsammans med min vän, Viktoria.

Resterande av helgen har bjudit på vinteraktiviteter till fullo där solen har varit vår bästa vän, men likaså min störtkruka tillsammans med ett par slalomskidor - destinationen var Borgafjäll, jag tror jag är kär i den vackra platsen. Lite solstekarbilder & charmiga skidbilder ( nåhja, ingen plats i skidlandslaget kanske, men att falla fram i backen är inte en lögn he-he) kommer inom sinom tid - nu blir det en stor tékopp & lite sömn, puss!








(åhja, Thailandbilderna kommer smygas in här & där - bättre är jag inte (;



Kommentarer
V

helgen var fantastisk. tack för att du kom hit, så mysigt! pusspårej

2011-03-21 @ 12:39:33
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0