Rising girl

Sverige till Thailand, jag har landat & är hemma i de snötäckta skogarna igen!

Det känns inte verkligt. Trots det är sanningen den att jag har varit på min livs bästa resa tillsammans med Viktoria -  jag har upptäckt & upplevt något av det bästa jag gjort under tre veckors tid i ett vackert land, Thailand. Jag är fylld med upplevelser & känslor som jag på bästa sätt ska förmedla till min familj, vänner & kära  - men hur? Jag önskar att alla levande varelser hade haft chansen att se allting jag sett genom mina ögon. Det kommer uppdateras, skrivas, surras & formuleras på bästa sätt från veckorna som sprungit förbi men tills dess väljer jag att ge er det starkaste orden jag känner.

Jag är lycklig.






Kommentarer
Ida

Åh vilken härlig bild! :D

Jag vill höra om din trip sen!



Kram

2011-03-08 @ 09:04:27
URL: http://idaottosson.blogg.se/
Anonym

Åh. Det ska bli så kul att se alla bilder sen. Jag har fortfarande inte kunnat titta på en endaste! Pussar

2011-03-08 @ 11:49:20
V

Av någon anledning så försvann namnet - men det är bara lilla jag:)

2011-03-08 @ 11:50:37
annsoh

Fin blogg! :D

2011-03-08 @ 11:57:39
URL: http://annsoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0