She moves

Jag har hängt hos Emelie hela dagen tillsammans med Johanna & Carro och storbakat semlor ( som mest liknade scones i slutändan, men jag är stolt över dessa bullar som om det vore mina små barn  - bra gjort av oss, storbakarna! ) i timtal. De är lätt det snyggaste bullarna i hela Västerbotten med omfång om jag får säga det själv ( jag tror jag har hela mitt team bakom mig i den frågan, runda & fina eller ? haha) & efter fettisdagens sista timmar skulle jag kunna rulla tills jag blev 35 år om någon puttade mig nedför en brant backe - hujedamig vad fint med semlor i kistan!

Vi maxade & gjorde 20 STORA bullar när vi ändå var igång, och nu kommer vi kunna frysa in semlor & sitta och knapra på om svältens timme skulle dyka upp någon gång, det kallar jag att vara förberedd minsann! Tack för allting idag fina ni - en av de finaste fettisdagarna!













Kommentarer
EMelie

HAHA! Asså bilden med degen!!! Jag ser ut som en ond häxa med pukelrygg ;P

2011-03-08 @ 23:11:16
URL: http://iceonthelake.blogg.se/
pernilla

Hej! Jag gillaer din blogg också. Det är härligt med mycket bilder. Självklart kan du ställa frågor till mig! Alltid kul om man kan få kontakt med en framtida kollega:)

2011-03-09 @ 12:38:34
URL: http://pernle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0