Soulmate

Egentligen tänker jag inte nämna något om min usla uppdatering, men jo varför inte - jag lever & mår men förklaringen är att jag tock mitt pick & pack och åkte iväg under helgen - vilket kändes som rena rama semestern minsann - jag har kopplat bort allt som har med internet att göra under ett par dagar. Jag fick energi & glädje till maxgränsen av min vackraste Sandra med behövande göramål!

Jag tittar igenom bilderna och börjar sakna henne sådär otroligt mycket som man gör, ni vet - är jag redan hemma?Varför är hon inte här så vi kan uppleva allt igen?Eller den frågan jag mystiskt ofta nuförtiden frågar mig är - varför är vi inte grannar?

Under en blåsig eftermiddag testade vi på långfärdsskridskor med bara positiv respons, i´m tellin you guys - det var tufft! Vi åkte ett par kilometer i blåsten ( åhja, vi åkte enbart med i blåstens kraft på vägen hem, halva tiden tillbaka - ohyes! ) & var oerhört nöjda med vår prestation - vi kallades oss fartvinden själv! haha
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0