Birds





Jag förundras över min blindhet. Över det som finns i min  omgivning & det fina som är runt mitt hörn som jag ser varenda dag men aldrig riktigt observerar. Ikväll åt vi middag på lilla hotellet för att fira in min fina lilla, och det var pricken över i:et, familjemys & otroligt bra service från det lilla huset med det stora hjärtat ( okejdå, bara därför att min fina jobbade ikväll blev det automatiskt topp tio på kvällen, mehe ).

Jag längtar även tillbaka till varmare breddgrader, ni får dela min glädje & saknad i samma paket gott folk!



Kommentarer
Arg tjej, hej hej

Du är dålig. Du lägger aldrig upp flera bilder från resan på samma gång. Jag vill ha en utförlig presentation och så många bilder till den presentationen att datorn kraschar och dör när den ska försöka ladda upp dem. Nu. På en gång. Gört!

2011-05-26 @ 23:27:44
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0