Soft




Dansens dag som ägde rum i tisdags delade jag så vackert med tre fina, stående eftersom platserna var överfulla & folkhavet strömmade in i lokalen när klockan slog sju. Fint att se. För att stötta fina personer som uppträdde för fullsatt publik undertiden jag njöt av att se dansare som brann för vad det gjorde på scenen, och kan inte annat än sakna. Igen. När vi stod på scenen, skakade, skrattade & uttryckte kärleken inför vad vi gjorde, Estetklassen & jag.
Dans är otroligt vackert - ger kraft & energi. Jag måste säga att jag gillade att gräva lite i saknaden & av snmygnjuta av dansskornas ljud mot golvet.


( Bilden har Josefin Nilsson tagit i samband med vårt kära projektarbete, så fin! )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0