Sunday

Ibland har jag sådan tur. Jag slutar jobbet rätt sent men hinner svänga ihop en grilldejt med min fina, mitt i veckan, när energin tryter en aning & tankarna går åt helt andra håll. Att lukta hederlig grillrök tillsammans med finaste flickorna är något varenda människa borde ha i toppen av sin önskelista, faktiskt!

Elden var lätt en aningens större än majbrasorna som fanns för några veckor sedan, att grilla korv med tre olika grillpinnar är faktiskt inte så pjåkigt & att solbrillor kan rädda varenda sliten kotte på ett litet ryck, det borde vi veta vi det här laget. Jag är så nöjd som man någonsin kan bli.

Någon annan som vill haka nästa gång? Jag handlar mer än gärna körven åt hela Sverige & stoppar ned er på en av de finaste platserna på jorden, mitt hem, Järvsjön. Tack & bock.












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0