Live it

 

 


Jul är speciellt, och jag är en typisk vandrande julmänniska som gör allt för att få julkänslor. Jag älskar att lukta lite extra länge på glöggen innan jag dricker upp den, baka pepparkakor bara för att det hör till & köpa en tunnbrödspåse för att det hör till - det är att skapa sig känslorna som ska fylla årets sista månad med allt fint - och ja, där är självklart att typisk & egendomlig julmusik inkluderad. Den ska inte vara ny, det ska vara gamla dängor som ska skråla ur högtalarna samtidigt som jag bläddrar i senaste numret av Hem & Villa och dess julspecial.

Igår vandrade jag runt tillsammans med Tina & Anton under skultsöndagen och smakade glögg och letade bokstäver till bokstavsjakten i Vilhelmina, och självklart fick med mig en tunnbrödspåse hem som avnjöts sent på kvällen! Gröt till middag & många pauser runt samhället för att träffa på vackra människor jag inte sett på länge, sådär alldeles fint!




Kommentarer
Viktoria

Myspys bild! Vi vill se mer från herr kära systemkamera!;) Åh du är så fin förresten som lämnar små avstamp i på min blogg. jag blir så lycklig varje gång! Puss

2011-12-15 @ 13:38:10
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0