Dinner









I måndags var jag på middag på Lilla Hotellet med jobbet, en avslutning för sommaren vilket känns en aningens tungt. Sedan i Maj månad har jag agerat Turistinformatör uti fingerspetsarna & verkligen gottat mig i den kunskap jag har hunnit lära mig under sommaren. Jag har alltid haft lätt för att fatta tycke för de människorna jag umgåtts med på mina tidigare jobb, och nu likaså -  varför blir det alltid så besvärligt att ta farväl? Tacka gudarna för att jag
faktiskt avslutar en anställning i Vilhelmina, inte Stockholm igen, så att jag minsann kan hälsa på dem oftare!
Förbered kaffekokaren, jag lär droppa in på turistbyrån , iförd min Turistinformatör t-shirt & låtsas för en stund! (;



'(Varför är det alltid så galet kul att sminka lite extra för en kväll?Göra en extra lock i håret & måla naglarna fult i hopp om att känna sig lite fin  - okejdå, jag är nog lite mer girly än vad jag egentligen vill erkänna! )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0