Greece

Det är underbart.

Jag insuper all information jag som möjligt kan om Kreta, Rethymnon & dess kultur för att kunna leverera på bästa sätt! Jag har flyttttat in i ett lägenhetshus tillsammans med en stor del av teamet som är rakt igenom fina, vem kunde gissa att jag skulle ä l s k a att bo i ett kollektiv? Dörren är i princip öppen för alla, det är bra charmigt!

 

Jag har observerat en del utflykter & har nu fått äran att bära upp uniformen i arbetet, den är så fin & galet varm! Haha. Jag har definitivt hittat en favoritplats, Grekland är så vackert! <3

 

 

 

 



Kommentarer
sandra

jaaaa åååh mera mera mera mera bilderrrr!!! puss

2011-09-24 @ 18:57:55
Viktoria

Kul att få se en bild också, säger som sandra; Meer!;)

Hoppas att du har det toppenfint mitt hjärta. Puss!

2011-09-26 @ 00:13:45
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0