Procedure

 

 

En helg som hade en blandning av det mesta, sådant som jag ville prioritera innan jag flyger bort, så jag är nöjd. Nu börjar veckan knappra in för avfärd & mycket står på schemat. Landade med väskan överflödig med smuts under gårnatten & satte mig för att spana efter skogens konung hela dagen tillsammans med moder jord ( vilket också innebär att äta upp matsäcken för oss båda, det ingår som i jaktrutinerna!).

 

Packar upp & packar om för att ladda batterierna överfulla tillsammans med min vackra, längtar så!

 

 



Kommentarer
Viktoria

Jag hoppas att du har det underbart - längtar tills uppdatering av bilder kommer och alla dina fina ord. Saknar dig!

Pussar

2011-09-17 @ 21:53:48
URL: http://teech.blogg.se/
J

Tack min vackra, du anar inte vad jag längtar efter dig! Jag blev så galet glad över ditt samtal tidigare, jag måste prata snart igen - går under över att inte höra ifrån dig! Puss love.

2011-09-24 @ 15:14:45
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0