The Return

Där.

Nu släpper jag den där biten med att försöka klura ut svaret på frågan, vad är skillnaden på privat eller personligt på
min blogg?! Det går inte riktigt längre som jag tänkt, varför smyga med livet här när jag trots allt surrar sönder öronen
på varenda kotte jag möter i verkliga livet? Nej, jag är rakt fram& slänger väl fram allt från min frukost till festligheter i grund & botten, det är trots allt så jag vill ha det - ärligt & lite halvkonstigt, haha!

Lördagens bestyr blev som genomskönt kvällen igenom! Att förknaka med Tina med rödskjute & mäktigt bra middag var som ni kanske hör bara gött där med! Jag vandrade omkring som ett lyckopiller på Hotellets två plan när jag mötte ansikte efter ansikten som bara ger mig energi, underbart fint att se så många ute! Ni gör verkligen mina kvällar!


( Jag skäms nästan över att jag inte har skavsår i fötterna efter att jag dansat som en kung på golven, nästa gång minsann - spikat! )




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0