All over town













En hel del kurser har jag gått igenom tack vare de olika yrken jag testat på, och även någon liten utbildning här och där men brand, åh, brand i mitt hjärta. Att jag har ett litet växande intresse, det har jag märkt, men att jag faktiskt skulle njuta av varje nytt case vi körde trodde jag inte!

Människorna tog plats i mitt hjärta efter bara andra utbildningsdagen, jag har hittat många fina personer i en salig grupp, jag har lätt att gilla människor, visst, men alla hade personligheter som var så varierande sköna & slöts samman ytterst bra ihop. Jag gillar att längta tillbaka till de fyra veckorna som passerade i rekordfart, jag trivdes som fisken i vattnet, utveckling var ordet.







Kommentarer
Annapanna

Typiskt dig, haha. Att bli kär i alla människor överallt jämt <3

2012-04-20 @ 00:18:35
URL: http://norrlander.blogg.se/
Jennifer

Hahah, eller hur? Gissa vem som blev sentimental först? ;p

2012-04-20 @ 10:09:46
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0