Mountain










Det jag tycker mest om med mina vänner är att dom hakar på. Jag kan ge galna förslag eller intensiva ideér med rätt kort varsel för att jag är sådan, rätt impulsiv när det är saker jag vill göra - och det hänger med!

Nu var det kanske inte så svårt att charma Tinababe med lite lunch, skidåkning, solsken & träningsvärk (; Men hon följde tappert med mig på min lediga dag till Kittelfjäll och agerade lite lärare till mig, jag ska bli bättre, en vacker dag!

Förutom Sveriges alla  ( precis, skippade rätt snabbt idén att lära mig mer snowboard, he får la komma senare i mitt liv! ) fanns vi i backen och åkte och åkte dagen lång, vilken fin dag!



Kommentarer
Annapanna

Jag vill också!

2012-02-21 @ 19:18:19
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0