Word of souls



 

 


Jag har fått inbjudan förut, men har nekat, för jag har tvivlat på mina egna kunskaper & prestation. Jag slet mig lös från det negativa och kände hur saknaden vägde över, jag spelade basket för första gången på nästan tre år!
Det tog en stund, men sedan började det sakta komma tillbaka, och jag blir arg på mig själv för att jag inte har lyssnat på mig själv tidigare, jag älskar det - varför inte avsätta tiden för det igen?

Jag är en periodare & har testat en del sporter, har som gillat att prova på någonting och testat mig fram tills jag har hittat min grej. Hur kan man skjuta undan sådant man vet har legat sig så varmt om hjärtat? Jag ska priorietera bättre. Vilken saknad, kärlek till sporter, boom!





Kommentarer
Annapanna

Åh, värsta bollsportarN!

2012-02-03 @ 00:11:55
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0