Dinnertalk











Okej, nu kör vi! sa jag lite väl starkt & öppnade dörren till läggan. Kanske inte sådär proffsigt som Drottningen men kanske nästan - för något typ av band klippte jag nog allt av för att öppan upp allting!
Vinkväll & mycket mysfika är startskottet - och jag trivs ända in i märg & ben med mina fina sällskap.

Jag lovar er, allt är kul för mig. Från att öppna ugnslucka  & inviga den, till att duscha första gången i badkaret eller renbädda i sängen med mina lakan för tredje gången - ja, det blir mitt, jag gör det till mitt!
Det är inte perfekt, det är kartonger & inte särskilt mycket på väggarna - men man kan sitta i min soffa & det finns alldeles lagomt med plats för att hälla upp vin i glasen såååå varmt välkommen in va!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0