Ocean

Det är bara att erkänna, jag fyller år på en galen tid. Det är speciellt & lite sådär småvackert att födas några minuter efter Kalle Ankas första minut in i sändningen & många kommer ihåg mig under den dagen eftersom det är, precis - julafton & morgonen består inte av tomtegröt utan födelsedagstårta ( yes, ni kan inse varför man rullar fram lite extra på julaftonskvällen!)  Likaså är det lika svårt ATT komma ihåg mig under denna hektiska dag men även lika svårt att få tid att samla mina vänner för att bjuda på födelsedagsfika.


Halvera. Genom att halvera antalet jag bjuder kommer jag upp i samma summa vänner som jag bjuder in för fika, men jag är minst lika lycklig för de som kan ta sig tid för att komma! Jag skrattade mig hes & glömde tid och rum som alltid, mina vackra som kom förbi & gjorde plats för ytterligare lite mer julfika!

Tack <3














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0