One year older












Förra året skålade jag in det nya året bland fjällvidderna & kyla! Året innan dess befann jag mig i huvudstaden & kikade på raketer med fina vänner!
I år blev två av mina nyårsplaner inställda inom loppet av några minuter, och det slutade med att jag spenderade kvällen med släkt & familj, drack ett glas vitt vin & spelade sällskapsspel under kvällens gång & försökte med all min kraft att inte förfrysa händerna när rakterna smällde av , och vet ni vad? jag gillade det, väldigt mycket!
Ta tiden, på årets sista dag för familjen kunde inte bli bättre, alldeles lagomt.

Nu är vi ett år fram, igen, nu börjar all felstavning innan man lärt sig skriva rätt slutsiffra & nu kommer nya möjligheter. Jag älskar att titta tillbaka och se efter vad som hänt i det senaste året, och jag kan med säkerhet luta mig tillbaka och vara nöjd över 2011, vilket kanonår, jag ville utvecklas - och det gjorde jag minsann!
Nu blickar vi framåt, nya uppdrag & kunskaper!




Kommentarer
A

Men hääääääär har det uppdaterats utan att tant anna hinner med.

2012-01-25 @ 00:04:21
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0