Taking your heart






Montera.
Är faktiskt, utan att ljuga - galet kul! Jag längtar till efter jobbet då jag får försöka mig på att montera ihop saker jag beställa & köpt  - och förstås, fylla ut ytorna i rummen med föremål.
Man kan faktiskt inte annat än gilla beskrviningarna som följer med som förklaras sådär barnsligt enkelt.  Eller när det skickas med extremt stora klistermärken som sitter överallt, "missa in A, B, C D ...& självklart här ser du sida E som ska dit efteråt & ja det tar enbart 10 minuter för alla sammanlagda sidor! "

Ja, själv sitter man ju med sida C fortfarande ....efter 40 minuter. Känns tryggt & mycket mycket proffesionellt, jatack.




Kommentarer
Viktoria

Åhå. Jag längtar tills jag får se allt!:) mer bilder! Puss

2012-01-28 @ 16:05:49
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0