Walk this place




Efter att ha frågat om en räksallad med mycket räkor till lunch, som överraskande nog gav mig havets alla räkor i min skål (!!) som gjorde att mitt humör blev lite extra på topp när jag fick äta den tillsammans med Tina, ja delad matglädje är dubbelglädje det också minsann!

Vi finhängde idag & var ute i det en perfekt vinterdag, solen lös ständigt & det var alldeles sådär lagomt kallt, och ljudet från skorna i snön knarrade sådär fint det med!

Min schemaläggare är underbar, jag är ledig imorgon & tänker minsann impulsåka till Sundsvall över helgen, jadå!
Det känns fint, nästan lika fint som att jag saknar lillasyster, fint på ett bra sätt - men otroligt tungt på ett annat!
Ja, värdsliga problem - eller ja, det lär bli när jag går ut från dörren imorgon på IKEA, då lär ett ekonomiskt världsproblem för min del börja, äscha!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0