Beetroot









En favoritsysselsättning är att göra galen mat, pröva sig fram, men vad är inte snäppet bättre? När man kan lura med sig vackra vänner & pröva tillsammans med mig, som nu  -rödbetsbiffar, det blev så gott!

Vi kollade in alla brudpar utanför hotellet & gick sedan en långpromenad för att sedan upptäcka matens värld. Det är samma varje gång, vi ska pröva galna saker som tar miljooooontals år så vi hinner alltid dö av hunger innan vi sätter oss till bords, varje gång! hahah.
Precis det är så fint, tänka sig vad vi hann tagit igen samtalsämnen och minnen. Förutom det? Att jag fick känna det vackra livet inuti magen sparka, ta del av någonting sådant är något av det vackraste, ett barn, det är så kärleksfullt! Vad jag längtar min vän!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0