Small signs

 

 

Vad är det bästa med att ha underbart söta grannar som bor två meter ifrån dig?

Förutom att jag kan vinka godnatt till henne från mitt eget fönster innan jag går till sängs?

Förutom att jag kan ringa och fråga om temperaturen ute även fast jag redan står i hallen i träningskläder?

Förutom att jag kan låna en ingrediens till min bakning innan kakan ens har åkt in i ugnen?

Jo.

Du kan göra en tvär kvällsfika, i myskläder & sedan skiljas åt för att se grannen vandra hemåt.

Emelie, du måste alltid vara min "räddare i nöden" granne, på nära håll. Vad skulle jag göra utan dig?



 



Kommentarer
Anonym

:')

2012-05-28 @ 13:01:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0