Spenat

 

"  Jennifer, jag läser ofta din blogg, du skriver så mycket!

Men det kan du också göra, skriv bara!

Nej, men jag har ingenting att skriva?

Nej, inte jag heller, men gör som jag - släng upp lite matbilder, det brukar alltid funka! haha "


För egentligen, hur intressant blir livet? Jag trycker oftast upp lite taskiga maträtter, bilder fyllda med spenat liksom, men ändå - då delar man ju trots allt lite av vardagen! Så mycket bättre blev det inte den här gången heller, men hujeda mig vad jag tänker fortsätta slänga upp dessa skapelser tills någon stoppar mig, eller observera, någonting underhållande händer! (;






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0