Strawberry



 
 
 
 
 
Det där med avstånd.
Det är fint att känna många människor på olika platser i Sverige, jag trevar inte efter att behöva bygga upp ett kontaktnät i det resterande städerna i landet, för där ligger jag ganska plus i kanten redan - vilket alltid blir lika uppskattat från min egen sida då jag lyckas få möjlighet att färdas en längre sträcka, som är längre bort än 25 mil och en heltid accepterar.
 
Negativt? Jag hatar avstånd, har alltid gjort och kommer antagligen inte få en bättre syn på det så länge jag andas - för kort och gott - jag längtar ihjäl mig efter mina godbitar i Uppsala just nu, och det hjälper inte att veta sanningen, som säger - att vi är minst 60 mil ifrån varann, och dit tar jag mig inte över en dag, bara sådär.
 
Saknad, inte lätta saker. Men Camilla, du är en lätt sak - och hemskt fin sak förövrigt!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0