Weather crash?




 
 
För någon vecka sedan plockade jag blåbär, där jag hade mitt favorit bebishund med mig - som tyvärr, åt upp mer blåbär för mig än hjälpte mig hitta, men jag fann ändå några liter!
Jag har hittat ett hjortron, under min myrträning - ETT? Så nu är min fråga, kommer det aldrig gå att plocka svamp i år? Varje person jag intervjuat om svamplyckan har funnit några, ihoptorkade - ni vet vad som händer om det inte går att fylla frysen med svamp?
 
 
Inga smörstekta kantareller på kvällsmackan? oroväckande tanke minsann! 
 
 
 


Kommentarer
Andrea

På vårt svampställe hittade vi fin svamp men det var långt från lika mycket som exempelvis förra året!

Svar: Gjorde ni det? Vad skönt, då kanske det finns lite hopp! (; Var dom små?
Jennifer

2012-09-05 @ 17:51:45
URL: http://andrealarsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0